7/23/2012

so much love in the atmosphere, the good times roll with me right here

Moikkeliis! Viimeset pari päivää on ollut ihan huikeita! Lauantaina lähettiin Joelin mökille. Saunottiin, pelattiin, heitettiin tikkaa, uitiin ja syötiin. Sunnuntaina lähettiin sieltä jo aamupäivästä Tamperetta kohti, koska mulla oli neljät rippijuhlat. Ensiks aattelin että voi eei, en ikinä selvii niistä kaikista varsinkin kun mulla on reenit siinä välissä. No, hyvinhän me selvittiin ja reeneihinkin ehdin! Kaikki tytöt oli tosi kauniina ja ihanina<3 Onnee vielä kaikille konfirmoiduille! Yöllä kun tulin kotiin olin niin väsyny että kaaduin vaan omaan sänkyyn nukkumaan! Tässä vähän kuvia niistä juhlista missä ehdittiin kuvailla.

11 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. vähä kiva et käytät korkoi, ku ite oon 170 enkä viitti käyttää korkoi ku must tuntuu nii pitkälle :D

      Poista
    2. Hah aijaa no ei se mun mielestä mikää huono juttu oo jos on pitempi ku muut!

      Poista
    3. nii, tunnen vaa itteni iha jättiläiseks kyl :Dd

      Poista
    4. Noo onneks mulla on pari muutaki pitkää kaverii nii en oo sit ainoo:D

      Poista
    5. haha, mul taas tyylii yks pitkä kaveri :D

      Poista
  2. ihana toi sun mekkos! saanko kysyy mistä oot mahtanu löytää?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! Se on Ideaparkin Sunny's-liikkeest:)

      Poista