7/26/2012

I’ll knock you down like you’re Keri, forget your name like Rihanna

 Mun isä rupes taiteelliseks...xd
 Heeips! Mun alkuviikko on menny kivasti elokuvien, reenien, Ellulla yökyläilyn ja Joelin pikkusiskon synttäreiden parissa. Varattiin muuten Joelin kanssa lauantaiks junaliput Helsinkiin!! Juhlistetaan mun huomisia synttäreitä ja sunnuntaina meillä tulee myös puoli vuotta täyteen:)
Mlla on siis tosiaan huomenna synttärit (jeeeee!!!) ja en nää iskää ennen niitä eli sain siltä jo lahjaks rahaa ja Nomination-paloja mut unohin kuvata ne:( Tiiän saavani myös Macbookin, jonka tarpeessa oon pahasti koska tää vanha kone lahoo alle! Vielä en tiiä että millon sen uuden koneen saan kun noi pitää mua jännityksessä...
Tulin just reeneistä ja Saaran ja Eerikin pitäs tulla meille pian! Illalla vielä toiset reenit ennen kun pääsen juhlimaan mun synttäreitä;) Mulla on muuten enää 13 päivää Kaliforniaan, alkaa pikkuhiljaa jännittää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti