6/16/2012

ready to rock the city, life's so fucking pretty

Moikkeliis:) Paljonpaljon reenaamista, äidin tuliaisia Kaliforniasta, auringonottoo parvekkeella, Joelia, uusia kivoja juttuja, Sanajahtia, pyöräilyä, Sashan kanssa pihalla olemista, EM-kisoja, joukkueiltoja, äidin viekussa nukkumista, pääkipua, epätoivosta kasvion keräilyy, hyvää musiikkia, koulujuttujen miettimistä jo nyt... Noita on mun tähän astiseen kesään kuulunut! Äiti toi ihan kiitettävästi taas tuliaisia, mutta tällä kertaa en viitti kuvailla kun anoilla ois varmaan taas jotain sanottamaa Hollisterista :) Eikä se oo ainoo syy, en myöskään jaksa kaivaa niitä tuolta kaapista, eikä mulla oo ketään joka vois ne teille kuvailla. Mutta nyt lähen ulos tonne aurinkooon heido!

Ps. Osaisko joku auttaa mua ton lukijahommelin kanssa? Siihen tulee tämmönen teksti:
Pahoittelemme...Gadget on määritetty väärin. Vihje verkkovastaavalle: Varmista, että Käyttäjäraadin asetuksisssa oleva Etusivun URL-osoite on sama kuin tämä, enkä löydä mistään asetuksista mitään käyttäjäraatia mitäää!? Auttakaa!

5 kommenttia:

  1. laita kuvii! Älä välitä niistä anoista! Sä teet tästä sun näkösen blogin ja sää käytät niitä merkkei josta tykkäät! :) Hyvää kesää sulle ja joelille!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. olin just sanomassa samaa! mun mielest ois kiva nähä niitä, ja jos niitä anoja ärsyttää joku sun blogissas, just vaikka hollistervaatteet tai jotku, miks ne sitte seuraa tätä blogia jos ei muuta kommenttii laita ku valitusta? määki käyttäsin hollisterii, jos ois vaa varaa:)

      Poista
    2. Mmm no voisin mä joistain tietty laittaa kuvaa kunhan saan jonkun kuvaileen niitä!:) mutta kiitti teidän kommenteista ja hyvää kesää myös sinne!:)

      Poista
  2. toi lukijapalkki menee kyl normaalisti jossai vaihees :) saattaa johtuu huonosta internet yhteydestä tms :)

    VastaaPoista