6/01/2012

I'm addicted want to jump inside your love




Moips! Paljon asiaa, jonkin verran kuvia, pieni kiire ja huono keli!! Yritän tiivistää kaiken nopsasti;) 

Viime viikolla värjäsin hiukset tummemmiks. Sen lisäks tilasin Ifolorilta kuvia tohon mun seinälle, niissä oli ennen vaan jotain lehestä leikattuja rumia xd Mut noihin oon tyytyväinen eikä hintakaan ollu ku joku 4 euroo?:)
Alkuviikko on menny joka päivä reeneissä ja Joelin kanssa. Käytiin maanantaina kattomassa se Digtaattori, oli tosi hauska! Tänään meillä oli koulussa kevätjuhla. En löytänyt mitään kivaa mekkoo nii pistin vaan farkut, Conssit ja äiti lainas mulle tommosen röyhelöpaidan, neuleen ja jakun:) Huominen viä ja sitten freedom!!!!! Nyt lähen Liinulle ja illaks sitten puntille, loppuis ny toi vesisade:)

13 kommenttia:

  1. Mistä toi neule on ? :)

    VastaaPoista
  2. mite aiot viettää koulujenlopun (:?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot liian nuori sellaseen touhuun

      Poista
    2. sinne menee nykyään vitos ja kutos luokkalaisii, et empä usko, et sara on liian nuori...ja eiköhä se oo ihan saran asia, et minne se meneee

      Poista
  3. oliko kova meno ruusikses?:) onks krapula?

    VastaaPoista
  4. jos tarkotit punttiksel kuntosalii niin missä käyt kun yleensä ikäraja on 16 vai meeks vanhemma kanssa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Käyn yksin raholan liikuntakeskuksel

      Poista
    2. eli sin pääsee alle 16v (: ? vai luuleenks ne sua 16v tai jtn .... sori et kysele itel punttis hakuses

      Poista
    3. Ne kai luulee et oon 16:D mut kyllä mun äitikin siä käy niin sekin voi vaikuttaa asiaan

      Poista