6/04/2012

all the crazy shit I did tonight, those would be the best memories

Moii! Tulin pikasesti puhelimella postaan ku postaukset on jääny vähän vähemmälle tän kesän alotuksen takii. Muttaa todistukseen oon ihan suht tyytyväinen, keskiarvo 8,8 mutta pari numeroo laski syksystä. Onneks on vielä aikaa nostaa niitä:)
Kun todistukset oltiin saatu niin lähettiin porukoiden kaa siinä hirveessä vesisateessa syömään ja päädyttiin American dineriin. Siellä sai venailla ruokaa tunnin.. Mut nojoo olihan se sen arvosta. Ilta meni sitten Pyynikillä! Oli tosi kivaaaa kiitos kaikille:)
Äiti ja isäpuoli lähti just äskön Kaliforniaa kohti, joten mä taidan lähtee iskälle! Keskiviikkona ois lähtö Helsinkiin Stadicuppiii jes<3 nyt huikeelaatusia kuvia viime päiviltä, hyvää kesälomaa kaikille!!:)

ps. Yhyy noi mun converset:(

26 kommenttia:

  1. olit aika hienos kunnos lauantaina :DDD

    VastaaPoista
  2. joikko koulujeloppun ?

    VastaaPoista
  3. onneks mulla oli ruskeet kengät:D t ella!

    VastaaPoista
  4. XDDDDd vitusti teit 'crazy shit' , oot parisuhteessa, joit ehkä yhen? wwuhou mikä yö (ilta, lähit himaan 23.00?)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi otsikko ei vältttämättä kuvaa mun lauantai yötä? Ja niii joo..

      Poista
    2. mitävittuu, tarviiks näitte otsikoitte välttämättä
      paljonki kuvata edellist iltaa tai jotai muuta täs lähiaikoin, eiks vaa saa laittaa jonku lauseen jostai hyväst biisist jos mieli tekee? ei pitäs paljoo sun persettä rapsuttaa:DDDDDDD sori tämmöne anonyymiavautumine mut oli pakko sanoo... ja sara, en tunne sua irl, mut sano yleisesti menost ruusikses et missasinko paljonki ku en ollu paikal:(? ja olikko oikeesti hyvis niiko toi yks sano? ei sillä etten uskois mut mietinvaa et paljonkoha toi crazyshitano tietää
      oikeestaa su asioistas

      Poista
    3. Joo oon samaa mieltä, en tosiaan tarkottanu et tein jotain crazy shittii koulujenloppuna! Ja ei siä silleen hirveen kova meno ollu, mut oli vaan tosi kivaa ku siellä oli tosi monia tuttuja joita näki pitkästä aikaa ja tutustu uusii ihmisii ja näi:)

      Poista
  5. mistä toi ihana kuori toho iphonee o?:o ooooi haluun samanlaise<3

    VastaaPoista
  6. miks käytät holisteria onko se sun mielestä muka hieno?:o ne on RUMIA koita jo tajuta ja käytä hienompia vaateita!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä ne on hienoi

      Poista
    2. anna anteeks jos loukkasin ei ollut tarkoitus!

      Poista
    3. joo siis sun kommentin takia sara varmaan tänäänkin itkee vielä ittensä uneen.

      Poista
  7. säälittävä toi anonyymi:D mun mielestä holisterissa ei ole mitäään vikaa ja sun vaateet on aivan ihania:) käyttäsin itekki holisteria jos ois varaa sellaseeeen:))

    VastaaPoista
  8. voitteko oikeesti lopettaa ton saran haukkumisen. Sara on oikeesti tosi ihana ihminen ja saran vaatteet on ihaniiii!<3

    VastaaPoista
  9. mist toi sun kello on ku oon koittanu ettii tollast isoo valkosta:)?

    VastaaPoista
  10. HEI MITÄ VITTUU ANOT:Ddd mitä si vaikka sara oli hyväs kunnos lauantaina? (eipä ollu ainoo) mitä si vaikka sara on parisuhteessa ja olis juonu yhen ja lähteny klo 23 kotiin? (hei mäki oon parisuhtees enkä tiiä monta join ja olisin ollu valmis lähtee kotiin klo 22?) ja mitä vittu sitte jos sara käyttää hollisteria? (sara tykkää hollisterista, sä et. that's it)

    mut niii :D mulki oli tos kunnos converset ni äiti pesi ne konees ni lähti iha hyvi :) taidettii yhes murehtii converseje kohtaloo sillo lauantaina :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo oon samaa mieltä, kiitti milja!:D mäki pesin ne pari kertaa ni lähti ihan hyvi:) ja jep;)

      Poista
  11. Törkeitä ootte saralle! Sara on ihana<3 mut Milja sä voisit vähä rauhottaa tosta poikaystävästä puhumista :DDDDDD:DDDD:DDDDD täytyykö se tunkea joka paikkaan?! ootte ollu ehkä 2-3 kk yhessä HUIKEETA

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiiittii<3 ja ei milja mun mieelestä tunge sitä joka paikkaa??:D

      Poista