5/12/2012

new things



 Moikkelis! Jooo vähän uusii ja vanhempiiki juttui. Ton farkkutakin ja korvikset ostin viime viikonloppuna, vähän huonot kuvat mut varsinkin toi farkkutakki on täyttä rakkautta<3 Sitte noi sortsit on Lontoosta, pikkusen oon unohtanu kuvailla! Bb creamiä piti ostaa lisää ku pääs loppuu ja toi on kyllä ihan parasta :) Jaa noi Hollisterit sain tänään kun isäpuoli tuli Kaliforniasta. Ja sanon tässä viä kun kaikilla anonyymeillä on joku ongelma mun vaatteiden kanssa, niiiiin mä käytän ihan niin paljon Hollisterii ku haluun koska se on mun lempimerkki:) Ja tietty mulla on muitaki merkkejä joista tykkään mut toi on ny vaa suosikki ja sille te ette voi mitään!

25 kommenttia:

  1. ihana toi farkkutakki :o <3 mistä se on :)?

    VastaaPoista
  2. Mä luulen et monet on vaan kateellisia kun ei oo ittellä varaa Hollisterii :D

    VastaaPoista
  3. ihanat noi hollisterit ja farkkutakki<3 mut kyll mun lempparit noista on noi varvastossut:))

    VastaaPoista
  4. miks käytät vaan tota holisteria se on iha vitu ruma?

    VastaaPoista
  5. ootko joku vitu porvari?
    ja käytät vitu rumiii holisterin paitoja ja housuja?

    VastaaPoista
  6. Minkä merkkiset noi varvastossut on ? Hollisterit? :--)

    VastaaPoista
  7. ootko joku vitu porvari?
    ja käytät vitu rumiii holisterin paitoja ja housuja?

    VastaaPoista
  8. hahaa säälittäviä tommoset anonyymi kommentit:D
    hollisterissa kyllä mun mielestä mitää vikaa oo, ja käyttäsin määki jos vaa rahaa olis:D noi punaset shortsit on himo kivat:)!

    VastaaPoista
  9. Käytätkö tota bb creamii niin kun päivävoiteena meikkivoiteen alla vai?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jep:) ja joskus ihan pelkästään etten laita meikkivoidetta alle:)

      Poista
  10. Ihana blogi ja oon ite hulluna hollisterii <3!!:)

    VastaaPoista
  11. Ihana blogi ja rakastan sun hollistereja!<3

    VastaaPoista