5/26/2012

california here we come, right back where we started from

Moi! Mulla on semmosta kerrottavaa niille jotka ei vielä tiennyt, että muutetaan syksyks Kaliforniaan mun isäpuolen työn perässä. Lähetään siis elokuussa ja tullaan joskus joulun aikoihin. Aattelin kertoo siitä vielä täällä mun blogissa nyt kun se on ihan varma juttu. Ollaan siis suunniteltu tätä monta vuotta mutta nyt saatiin vasta aikaseks hommata asunto ja kattoo mulle koulu ja näin:) 
Eli siis muutetaan tonne San josen alueelle ja käyn siellä ihan normaalisti koulua jossain paikallisessa koulussa. Sielä on tosi paljon muualta tulleilta, joiden äidinkieli ei oo suomi, joten sielä koulussa ei varmaan tuu hirveesti kielen kanssa ongelmia. Mun isäpuoli oli käynyt mun tulevassa koulussa ja rehtori oli sanonut että saa myös oman semmosen tukiopettajan jos kokee jotain ongelmia:) Tän paikallisen koulun lisäks mun pitää hoitaa myös suomen koulun asiat: ruotsi, biologia, kemia ja äidinkieli. Oon saanut jo listat ja kirjat mitä mun sielä pitää tehdä ja sen lisäks teen kokeet netin kautta. 
Mun jalkapalloharrastus totta kai jatkuu sielläkin ja meen varmaan tutustumaan siihen joukkueeseen heti elokuussa. Osallistun varmaan muuhunkin koulun järjestämään urheilutoimintaan, katotaan sitte:) 
Jatkan tätä blogia varmaan ihan normaalisti ja enhän mä sielä hirveen kauaa oo, joten no worries! Ja kyselkää ihmeessä jos tuli jotain ajatuksia tai kysyttävää mieleen!:) Tähän lopuks mun viime San jose-reissusta kuvia. Oltiin siellä viime kesänä kuukauden verran.
 

25 kommenttia:

  1. kuinka kauan asut siellä ? :-)

    VastaaPoista
  2. aiotko silti olla sun poikaystävän kaa ku oot siel? ku eihän toi lopulta oo ees pitkä aika.

    VastaaPoista
  3. käyks siinä 5kk aikana kertaakaan suomessa :)?

    VastaaPoista
  4. Oi oon niiiin kateellinen! PIdä hauskaa ! :)

    VastaaPoista
  5. Jatkaksä sitten kouluu Suomessa tammerkoskes ku tuutte takas ? :)

    VastaaPoista
  6. hei apuaaaaa ihan sairaan siistiii!! oon niin kateellinen!

    VastaaPoista
  7. himo helmi!!!!!!!
    -janette ja elsi<3<3

    VastaaPoista
  8. teeks kaikki kokeet si suomeks ? ku mä en ainakaa ymmärtäis mitää enkuksXD

    VastaaPoista
  9. sovit siel hyvin joukkoon ku sul on niii paljo tota hollisterii ja abercrombiee :D kävin kouluu jenkeis pari vuotta ja eihän ne siel muuta pidäkään päällään :D

    VastaaPoista
  10. miten kestät olla ilman sun poikaystävää?:oo ja sulla tulee varmasti tosi hauskaa, kateellinen!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä tiiä, pitää vaan yrittää kestää!:)

      Poista
  11. apua oon kade.... varmaa ihan sika siistii, pidä hauskaa ja nauti täysil siit ajasta minkä oot viel suomes :)

    VastaaPoista