3/18/2012

and I loved you every mile you drove away


Moii!:) viikko on taas menny tajuttoman nopeesti ja tänään vasta havahduin että pitäs tehä postaus! Täs mä sit postailen puhelimella ku kone ei oikeen suostunu toimii.. Muttamutta viikonloppuna oltiin Ellan kaa Saaralla yötä piiitkästä aikaa! Syötiin ihan liikaa, saunottii ja puhuttii! Lauantaina ja sunnuntaina olin vaan Joelin kaa:) Ja luin tota Tulisydäntä josta mun pitäs parin viikon päästä tehä esitelmä!!
Nyt ennen ku lähen nukkumatin kaa treffeille niin piti vielä sanoo että varattiin pääsiäisenä matka Lontooseen! En oo pitkään aikaa shoppaillu joten jos sieltä sitten löytys jotai!:)

8 kommenttia:

  1. rajottakaa ny noiden hollister, abercombie&fitch merkkien kanssa, kulutatte ne ihan kokonaa, menny jo yli... :o

    VastaaPoista
  2. oikeesti sun vaatteet on aika tylsiä ku et käytä muuta kun a&f ja hollister... Niinku eiks sua yhtään kyllästytä mennä jokapäivä melkeen samanlaisissa vaatteissa? miks muute näit sun kavereita pitkästä aikaa eiks ne oo samassa koulussa?:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei kyllästytä. Ja kyllä mää niitä nään mut en oo ollu siä pitkään aikaan yötä

      Poista
  3. sara oot nii täykkäri!! ja noi su vaatteet on ihania:D

    VastaaPoista
  4. mä niin tykkään sun vaatteista! :) mistä sä noi sun kaikki hollisterit ostat:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiitti!:) ulkomailta oon niitä ostanu:)

      Poista