2/04/2012

100 things about me!!

1. Mulla on oikeesti blondit hiukset!
2. Värjäsin ne ekan kerran tummiks kun olin tokalla :D
3. Sain ekan järkkärin 2010 jouluna
4. Käyn tosi usein saunassa!:D joku 4-5 kertaa viikossa varmaa?
5. Mulla on kaks parasta kaverii Ella ja Saara!
6. Ja tosi monii hyvii ystävii ja kavereita:)
7. Rakastan Amerikkaaa♥
8. Oon käyny siellä Miami Beachilla, Dallasissa, San Josessa, San Fransiscossa ja Chigagossa:)
9. Oon Klasussa
10. Mun keskiarvo oli 8.9
11. Mun porukat on siis eronnu
12. Mut asun enemmän äidin luona
13. Oon himo addiktioitunu Facebookkii vaikkei siä nykyään ees tapahu mitään!!
14. Ja se on himo ärsyttävää!:D
15. Mulla on aika laaja musiikkimaku
16. Mun lempivaatemerkit on Hollister ja Abercrombie&Fitch!
17. Ja urheiluvaatemerkeis Peak ja Nike!
18. Oon ainoo lapsi
19. Mutta mun isäpuolella on 2 lasta
20. Nään niitä ehkä 1-3 kertaa vuodessa, koska ne asuu Jenkeissä:( 
21. Tää on mun tosi hyvän kaverin Jennin pelinumero;)
22. Ainii ja mun pelinumero on 15!
23. Harrastan siis futista ja tanssii
24. Futista harrastan Ilveksessä ja tanssia Razzmatazzilla
25. Rakastan molempia harrastuksia: melkeen kaikki siä on kivaa ja aivan ihanaa porukkaa!!
26. Tykkään tosipaljon mun puhelimesta:)
27. Syön aika harvoin mitään herkkuja
28. En tykkää jätskistä:D
29. Mut en mä myöskään mitenkään terveellisesti syö..
30. Rakastan kebabbiii♥
 31. Oon käyttäny tasan kerran tota neuletta tossa kuvassa...
32. En oo ikinä löytäny täydellisiä farkkuja!
33. Shoppailen aika harvoin Suomessa
34. Meillä on maailman ihanin koira:D
35. Ja mun isän naisystävällä on kaks kissaa
36. Suoristan melkein joka päivä hiukset
37. Syön hiustenkasvatuspillereitä
38. Ja ne on oikeesti auttanu!
39. Mulla on aika paljon kakshaarasii:D
40. Siks meenkin ens viikolla kampaajalle!
41. Tykkään valkosista Converseista tosi paljon!:)
42. Rakastan matkusteluu
43. Ja shoppailuu!
44. Ja mulla on maailman paras poikaystävä;)
45. Mun lempiaineet koulussa on liikka ja enkku!
46. Teen yleensä silleen etten kuuntele tunnilla yhtään ja sitten kokeeseen luen ihan paineissa joku pari päivää ennen:D
47. Mut emmää silti oo saanu oikeen huonoja numeroita kokeista!
48. En oo melkeen koskaan tyytyväinen mun ulkonäköö
49. Rakastan pitkiä hiuksia!
50. Ja rakastan Uggeja!
51. Joskus ennen pelejä kuuntelen Jaree&Villegallee:D Se antaa himohyvän fiiliksen!
52. Mun mielest WhatsApp on maailman paras keksintö!!
53. En tykkää ananaksesta:D
54. En oo löytäny koskaan täydellisiä farkkuja:(
55. Tykkään pelata Pleikalla Fifaa ja Änäriä ja laulaa Singstaria!:D
56. Mun lempiohjelmat on Täykkärit ja Skins
57. Oon muuttanu vaan pari kertaa mun elämän aikana
58. Mut oon aina asunu Tampereella
59. Tampere on oikeesti iha kiva paikka!
60. Jokkut ihmiset täällä on vaa nii perseestä..
61. Mulla ja mun siskopuolella (siis ei se oo biologisesti mitää sukuu) on jotain ihme vihankohteita:D Esimerkiks me vihataan jotai vaatemerkkejä ja sit aina jos nähää sen merkin vaate nii katotaa toisiamme ihan hirveellä ilmeellä!:D
62. Mun isäpuoli on töissä Jenkeissä
63. Siks me ollaan siellä aika usein
64. Me ostettiin edellispäivänä iPad2!
65. En kato oikeesti melkeen ikinä telkkaa
66. En tykkää yhtään Idolsista!!
67. Mulla on maailman parhaat kaverit:)
68. Rakastan Starbucksia:)
69. Mun toinen nimi on Anniina
70. Kesä on maailman paras asia!
71. Vihaan mun kulmia!
72. Haluaisin geelikynnet tooosi paljon, katotaan sitte jos saan kesäks:)
73. Temple run on paras peli ikinä:D
74. On tosi kätevää ku mun äiti on samankokonen ku mää niin voidaan käyttää toistemme vaatteita!
75. Ainii ja mun äiti on maailman paras äiti!
76. Mulla on silleeen aika paljon vaatteita
77. Meen hiihtolomalla Leville!! 
78. Tulee oleen tooosi kivaa koska lähetään sinne niin kivalla porukalla:)
79. Pääsiäisenä me mennään kai Lontooseen
80. En oo ikinä sytyttäny tulitikkuu:D:D:D
81. Oon tehny tätä jonkun tunnin ja pikkuhiljaa alkaa kyllästyttää ittestä kirjottaminen:D
82. Oon melkeen joka päivä netissä!
83. Mut yleensä vaan puhelimella
84. Meen ihan liian myöhää nukkuun mutta silti en oo mitenkää hirveen väsyny ikinä
85. Vihaan tota pakkasta mikä tuo nyt on! Miettikää ny joku -25
86. Luen latinaa:D
87. En lue ikinä kirjoja, paitsi jos kouluun pitää lukee joku 
89. Tässä koneessa on enää 17% akkua, huiii!
90. Rakastan kiinalaista ruokaa!
91. Noi farkut tossa kuvassa on muuten ihanatihanat mut meni rikki! Eli nekää ei enää täydelliset:(
92. Lähen pian Pirkkikselle potkii ja näi Ellun ja Joelin kaa ja sitte mulla on peli!
93. Viikonloput on ihania
94. Meillä on ihan kiva luokka:)
95. Olin pari vuotta sitten 50 centin keikal!
96. Mulla on tositosi pieni huone äidin luona, mut iskäl ihan sopivan suuri:)
97. Mulla ei oo oikeen mitään lempiruokaa, syön aika paljon kaikkee
98. Tykkään melkee kaikesta liikkunnasta!:)
99. Oon tosi ilonen et tää on toisiks vika:D
100. Ja nyt mulla on ruokana nuudeleita ja kanaa elikkä mä lähen syömää ja siitä sitten Pirkkahallille! Toivottavasti tykkäsitte tästä kun jotkut oli ainaki toivonu tätä:)

13 kommenttia:

  1. sulla oli kaks kertaa en oo ikinä löytäny täydellisiä farkkuja !:D mut toosi kiva, mielenkiintosia juttuja :)!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha joo huomasin kans:D kiitti inga!

      Poista
  2. 54. ja 32. :) mut kiva ku kerroit kaikkee ittestäs tää oli himo kiva ku noi jutut ei ollu tylsiä:)!

    VastaaPoista
  3. tää oli oikeesti hyvä:)! tein kans tällätteen vähä aikaa sitte ja sain vaivaset 40 asiaa siihe:D

    VastaaPoista
  4. jullle ja paavoki menee hiihtolomalla leville;);););)

    VastaaPoista
  5. nää ei oikeestaan ollu 100 factaa susta vaan jotain randomi asioita joita ilmanki oisin pärjänny...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. factaa! :D:D:D:D:D repes

      Poista
    2. No hyvä jos tunnet mut nii hyvi ettet tarvii näitä:)

      Poista