1/26/2012

I only miss you when I'm breathing

valopäää!

Heissuliveeii! Oon jo vähän paranemaan päi, viellä kun sais tän ärsyttävän nuhan pois nii kaikki ois hyvi! Noo anyway, vuoden 2012 eka koe takana ja voivoi kuinka huonosti meni:D Tai siis mun omasta mielestä meni huonosti, keksin päästäni yli puolet jutuista.. Mutta ens kokeeseen panostan kunnolla!! 
Kokeen jälkeen lähin käymään Sokoksella ku mulla oli sinne joululahjaks saatu 100 euron lahjakortti. Ostin noi Peakin höntsyt ja kun sinne jäi rahaa vitonen eikä sitä voinu käyttää uudestaan nii otin ton Garnierin BB creaminki mukaani;) Hope so se on hyvää, ainaki on mainostettu paljo! Löysin myös h&m:stä noi korvikset mitä oon ettiny tosi kauan monista muista liikkeistä mutta siä ne mua ootti keskustorilla:) Muttamutta ennen ku lähen syömää äidin tekemää ihanaa salaattia (♥) nii haluun kiittää teitä ku teitä on tullu jo nii monta lisää!:) Ens viikolla pidän sitten arvonnan lukijoiden kesken!:) Mutta nyt hyvää viikonloppua ja tähän viä pari kuvaa mun puhelimesta:

11 kommenttia:

  1. mitä noi housut makso:)

    VastaaPoista
  2. ompas kivat pöksyt ! ja sellasta vielä että milloin näemme?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia! noo ens viikolla?:)

      Poista
    2. joo! sovitaan sitte lähempänä!:)

      Poista
    3. ootte noloja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! XD

      Poista
  3. ihana banneri ja toi lamppukuva:)

    http://kaisisblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Hei säkin oot ostanut ton BB- voiteen :-) Ostin sen ite kans vähän aika si ja enää en osais elää ilman sitä :-D Mitä sä oot tykännyt siitä? :-)

    ♥: Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuu mäki oon tykänny tosi paljon enkä itekkään vois elää ilman sitä!:)

      Poista