12/28/2011

year 2011


 
Tammikuu: Aloin pitään tätä blogia, oli Pirkkahalliturnaus, olin just saanut järkkärin, sain silmälasit, Levin suunnittelua Sannin kanssa, laskettelin, olin kavereiden kanssa ja reenasin.
Helmikuu: Reenejä, pelireissu Lahteen, lomalla Leville lasketteleen viikoks, koulua, kavereita, kipeenä olemista.
Maaliskuu: Joukkuekuvaus, luokkasormus, kampaaja, yökyläilyä, reenailua, lakkasin paljon kynsiä, pelattiin lautapelejä tyttöjen kaa, värjäsin hiukset, kuvailin paljon, ylikulutettiin Pienissä häissä.
Huhtikuu: Saara sai UV-uunin, jossa mulle tehtiin elämän ekat geelikynnet, tuli aika lämpimät ilmat, joukkuekuvat tuli, olin paljon kavereilla ja elokuvissa, uudistin mun huonetta, olin paljon tanssireeneissä, oli Hullut päivät, futiksen koulujenväliset ja kauan ottettu leirikoulu!
Toukokuu: Suomi voitti lätkän maailmanmestaruuden (!!!!), myin ankka-arpoja joukkueen hyväks:D, puhelin meni rikki, Pyörre-tanssikisa, Ellan sirkusesitys, kevätjuhla, reenailua, olin tosi kiireinen!:D
Kesäkuu: Olin koulujenloppuna kipee, sain iPhonen, oltiin koko ajan rannalla, käytiin Lontoossa, olin kavereiden kanssa, olin rippijuhlissa pitkästä aikaa, lähettiin joukkueen kanssa Ruotsiin.
Heinäkuu: Tultiin Ruotsista ja lähin parin päivän päästä Kaliforniaan kuukaudeks, uin paljon, käytiin San Fransiscossa, oli mun nimpparit, oli mun synttärit ja sain lahjaks muunmuassa ton uinnin delfiinien kanssa!:p
Elokuu: Palasin Kaliforniasta, oli Veeran rippijuhlat, järjestin mun synttärit ja nukuttiin teltassa, kuunneltiin Loca Peoplee 247, olin koko ajan kipeenä, koulu alko:(
Syyskuu: Ei oikeen tapahtunu mitään:D, tutustuin uusiin ihmisiin meidän koulusta, mulla oli mykoplasma,  kuvailtiin Saaran ja Ellan kaa, värjättiin mun ripset, mun luomessa oli joku outo juttu:D:D, oli Hullut päivät!
 
Lokakuu: Kauan ootettu Ruotsin reissu Saaran ja Ellan kaa, uusia kavereita, synttäreitä, geelikynnet, kävin kampaajalla ja hiukset lyheni:(
 
 Marraskuu: Koulukuvaus, Paranormal Activityt, Saaran yllätyssynttärit, hiustenkasvatuspillerit, hiusten värjäys, kavereiden kanssa oleminen, joulun oottaminen!
Joulukuu: Lumen oottelua, paaaaljon Singstaria, Uggien käyttö, joululahjat, jouluruoka, liikuntakielto, kavereita, joulukalentereiden avaamista, uudenvuoden oottamista!

11 kommenttia:

  1. sanni tossa yhes kuvas :D:D:D:D:D:DD söpö

    VastaaPoista
  2. onks tossa toukokuun oikeessa alakulmassa sun pikkuveli? aaaw kui pieni ja sulonen:)ja paljon kivempia kuvia ku oot ruvennu hymyileen hampailla, oot nätti!

    VastaaPoista
  3. Ano: ei oo se on mun kaveri:D ja kiitos:)

    VastaaPoista
  4. toi on iha hirvee toi autokuva :DDd mut mites kaksarikuva:D:D t sanni

    VastaaPoista
  5. ano: haha nii se on mustaki!!:D nii kaksarikuvat on best!

    VastaaPoista
  6. iiihan sikahelmi tää, tossa ekassa kollaasissa toi yks kuva.. hah!:D

    VastaaPoista
  7. fun fun think about fun you know what it is

    VastaaPoista