12/17/2011

with you under the misteltoe


Heeido! Oon tosi innoissani koska pian on jo joulu!!:) Rakastan sitä ruokaa ja seuraa ja lahjoja ja sitä koko tunnelmaa. Viime yön Saara ja Ella oli meillä yötä, laulettiin Singstaria ja saunottiin pimeessä! Tänään käytiin Ellan kanssa viä kuvailemassa (vihdoin) ! Ei tullu mitään kovin erikoista materiaalia, mut oon ylpee että vihdoin jaksettii raahautua tonne ulos kuvailee:)
Iltapäivällä käytiin osteleen joululahjoja ja saatiinki pari ostettuu. Parit joululahjat vielä puuttuu ja ne stressaa mua! Mutta ens viikolla onneks vielä kerkee:) 
Nyt oon lähössä syömään kavereiden kanssa. Ella-Claudia tuli takas Suomeen ja oon tosi innoissani kun pääsen näkeen sitä pitkästä aikaa ♥ Nyt moimoi ja hyvää joulunodotusta!

5 kommenttia:

  1. toi kolmas kuva... oon niin ihana:D

    VastaaPoista
  2. miks Ellan blogis oli siit kuva pelkil rintsikoil? ;O hooo?

    VastaaPoista
  3. Ano: no ei siinä oo Ella:D ja voit kysyy ihan siltä itteltään omalla nimelläs jos haluut.. ei me mitään samaa blogia olla

    VastaaPoista