12/14/2011

väckarklockan ringer dingding dong

Moi!:) Alkuviikko meni kavereiden kanssa, maanantaina kävin Ellan kanssa vähä kaupoilla mutten mitää esittelyn arvosta löytäny. Tiistaista mulla ei oo mitään muistikuvaa mitä tein, haha:D Mutta eilen kävin kuitenkin lääkärissä ja sen lisäks käytiin juhlistamassa mun isäpuolen synttäreitä Hullussa porossa. En kyllä mee toista kertaa: ruuassa kesti melkein tunti vaikka oltiin ainoot asiakkaat... 
Tänään mulla oli vielä joku röntgenkuvaus tästä polvesta. Ja en tajuu mikä muhun meni, mutta kävin sitä ennen kirjastossa!? En käy siä ikinä:D! Sen lisäks lainasin 3 kirjaa, mulla taitaa olla oikeesti joku hätänä.. Kun pääsin kotiin, Hemmo tuli meille ja oltiin vaan koneella, syötiin ja kuvailtii jotain turhaa:) Kuunneltiin tota dingdingdong-kappaletta monia kertoja:) Mutta mä lähen nyt tekemään läksyjä, enää viikko ja 3 päivää jouluu!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti