12/11/2011

it's snowing

Moi taas pitkästä aikaa! Sori kun on ollu vähän hiljasta tän blogin puolella! Mun polvi on jotenki venähtänyt niin oon ollu poissa reeneistä, mutta siltikään en oo menny ulos kuvaileen vaikka siellä on noin kiva lumisade! Mutta korjaan sen asian sitten ens viikolla;)
Perjantaina oltiin Ellalla yötä ja annettiin sille samalla sen synttärilahja josta se tykkäs tosi paljon!:) Ella on muuten nyt avannut bloginsa uudestaan eli käykää toki kattomassa! Tästä pääset Ellan blogiin:) Unohdin ottaa Ellalle kameran mukaan, joten kuviakaan perjantaista ei oikeen oo. 
Huomenna ois viimenen tän vuoden koe, ja se on tietty kemia jossa oon tositosi huono!! No, ei auta muu kun lukee. Nyt palaan takas omaan sänkyyn lukemaan ja sitten lähen Pirkkahallille kattoon kavereiden pelejä:) Ainiin, ja teen sen arvonnan tammikuun 30 päivä kun mun blogi täyttää yhden vuoden!:) En tiedä vielä yhtään mitä arvon mutta kai mä jotain keksin. Moimoi!

6 kommenttia:

  1. ooii ihana sasha<3 ja et näytä tos kuvas yhtää itteltäs!!:) mut oot kaunis<3

    VastaaPoista
  2. Saara: hihi jepp<3 ja kiitti:)<3

    VastaaPoista
  3. Tosi kivan väriset noi sun kynnet :)

    VastaaPoista
  4. toka kuva, osaaatko meikata?:)

    VastaaPoista