11/12/2011

you changed the way you kiss me

 
uudet kengät! 34,90/Skopunkten
Heloou! Tulin vaan nopeen postaileen enne tätä iltaa:) Eilisen illan olin vaan kotona kun pääsin koulusta vasta neljältä ja kävin kaupungilla niin en jaksanu siitä sitten mihinkään lähtee. Tänään kävin Stokalla ja Koskarissa ja löysin noi aivan ihanat kengät! Oon ihan rakastunut noihi:) Kävelen niillä koko ajan kotona hehe... Ostin myös semmosen nenänkuorintajutun mutta unohdin ottaa siitä kuvaa:D Nyt lähen vähän valmistautuun iltaa varten.. Huomenna sitten kerron mitä tehtii koska en voi paljastaa sitä vielä;)

5 kommenttia:

  1. mistä saat rahaa aina ko ostelet kaikkee?

    VastaaPoista
  2. Oot hirmu kaunis sara! Ja fiksun tuntunen tyttö:)

    VastaaPoista
  3. Anonyymi1: mä ostelen vaan semmosta mitä mä tarvin. ja mulla on omaa rahaa säästöissä ja sitte porukoilta joskus

    Anonyymi2: kiitos!:)

    VastaaPoista
  4. Sulla on asialliset postaukset, paljon kuvia ja ideoita ymsyms vaikka ootkin noin nuori, arvostan!

    VastaaPoista