11/05/2011

who would have know how bittersweet this would taste

 
Heips! Nyt on tääkin kouluviikko onneks ohi, ens viikolla ei onneks oo kokeita. Ei mulla ihmeellisempää asiaa ollu kun että keskiviikon, torstain ja perjantain kokeista oon selvinny ja tän päiväsestä koulukuvauksesta! Ootan innolla että pääsen päättään niitä sieltä netistä;) Ostin eilen (okei edellispäivänä koska kello on jo noin paljo, vois mennä nukkuu) uuden huulipunan ja tykkään siitä tosi paljon! Se tekee semmoset luonnolliset nudet tai semmoset:) Eilen mulla kävi semmonen pieni vahinko että mun nilkka nyrjähti mut se on nyt jo ihan suhthyvässä kunnossa kun käytin siinä tän päivän semmosta nilkkatukee. Mutjoo tänään oltiin Saaralla ja oli kyllä hauskaa taas pitkästä aikaa! Ainoo mikä ei ollu hauska oli toi Paranormal activity 2:( En enää ikinä kato kauhuleffoja, yööök. Noi vikan kuvan korkkarit muuten varastin äidiltä, kun se ei käyttäny niitä ja mä tykkään noista paaljon:) Mutta palaillaan vielä parin päivän sisällä, mä haluun nyt oikeesti nukkuu!! Jos uskallan nukkuu enää ton Paranormalin jälkee...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti