11/11/2011

dear santa...

 
1. Farkut Haluaisin uudet farkut taas..  Noi Cheap Mondayn on kivat tollain vähän rikottuina ja vaaleina:)
2. Valkoset Converset Näitä tarvin oikeesti! Mulla ei oo ollu mitään hyviä kenkiä syksyks ja kevääks, tarviin näitä ja paljon!
3. Revitalash Toi Revitalash on tommosta ripsien kasvatusjuttua. Hintaa löytyy vaan aika mukavasti päälle satasen... Mutta toi kasvattaa kuulemma tosi pitkiks ripset ihan vaan sillä että laittaa sitä päivittäin ripsen juureen!
3. Neule Mulla on ehkä 3 neuletta talveks ja ne ei kyllä tuu riittämään! Rakastan tota Abercrombie&Fitchin neuletta:)
5. Neule Lisää neuleita!:) Toi on Ginasta.
6. Remington kiharruspuikko En tiä onks toi ton niminen!? Mutta whatever, tolla on tosi helppo tehä kiharoita! Toi on ihan ehdoton kaikkii juhliin yms:)
7. Korkokengät Korkkarit mun pitää saada kyllä ennen joulujuhlaa!! Mutta kumminkin, tommoset mustat perus korkokengät ois kivat:) Nää on H&M:ästä.
8. Hollisterin ruutupaita Oioi rakastan noita! Niitä on varmaa kymmeniä eri värejä ja kaikki on yhtä ihania:) Toivottavasti JP tois yhen tommosen mukanaan Jenkeistä!
9. Kalansilmäobjektiivi Tota oon halunnu jo siitä asti kun sain järkkärin, että oiskohan nyt jo aika saada se joululahjaks...;) 
10. iPhone kuoria Noita on varmasti tulossa, koska päätettiin Ellan kaa tilata niitä eBaysta paaljon! 
11. Täydelliset naiset Ihan sama mikä kausi mutta mun on pakko saada lisää katsottavaa! Oon addiktioitunu näihin.
12. A&F:n paitoja Näitä menee..

11 kommenttia:

  1. mulla on valkoset conssit ja tipuin ne jalas järvee:D:D:D

    VastaaPoista
  2. mikä canonin järkkäri sulla on ? =)

    VastaaPoista
  3. Sara sulla on liikaa farkkuja jo valmiiiks!!!!:D

    VastaaPoista
  4. mulla on toi 4. abercrombin villapaita ja se on ihanaaa <3 ihana laittaa se päälle kylmänä päivänä! Harmi vaan että voin pitää sitä vaan viikonloppusin..

    VastaaPoista
  5. Ella: uskon että se on!:) ja pian saat pitää muutenkin:)..

    VastaaPoista
  6. hei öö saaks ebaystä noit kuarii vai halvalla? oon meinaa ettiny kaikkii hienoi ja en löydä halval mistää :D

    VastaaPoista
  7. timantti: juu sieltä saa!:) ite aattelin tilata nyt viikonloppuna jos kerkeis kun ei ne oo yhtään pahan hintasia

    VastaaPoista