11/20/2011

and i wonder if i ever cross your mind, for me it happens all the time

Moii! Viikonloppu meni jotenkin tosi nopeesti vaikken tehnyt mitään? Perjantai meni reeneissä, lauantaina olin kavereiden kaa ja illaks meille tuli vieraita ja tän päivän oon viettäny Ideaparkissa ja kotona kokeisiin lukien. Ideaparkista en löytänyt muuta kun hiusvärin:) Käytiin sielä semmosessa kiinalaisessa seisovassa pöydässä syömässä ja oli kyllä hyvää! Nyt pitäs vielä kerrata kokeeseen kun en oikeen osaa ja sen jälkeen värjätään varmaan ne hiukset. Heipodeii:)

6 kommenttia:

  1. rospe: ei oo, toi on mun isäpuolen ja mä pelasin sillä:D

    VastaaPoista
  2. musta näkee että tykkään käydä kiinalaisessa <3

    VastaaPoista
  3. Paljonko tuo takki makso? JC:stä kai se oli? :D just tollasta oon ettiny itelle!:)

    http://dreamoffi.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Ninnnis: Juu se on JC:stä ja makso 99,90:)

    VastaaPoista