10/14/2011

it's been a really really messed up week, seven days of torture, seven days of bitter

Moi ihanuudet! Sori kun oon ollu vähän hiljanen täällä blogin puolella, mun alkuviikko meni kokeisiin lukiessa, keskiviikko ja torstai kavereiden kanssa, eli järkkärin kuvasaldo on pyöreä 0. Mutta onneks mulla on joitakin ihan randomikuvia mun puhelimessa... Joka muuten jäi tänään Saaralle ja se sillä nyt on tuolla Facebookissa chattailee muille mun käyttäjällä:) niceee
 
Siinä ne sitten olikin! Mulla alko jo tavallaan eilen SYYYYSLOMA, koska tänään oli vaan taksvärkki:) Siivosin meidän koko kakskerroksisen talon ja pesin pyykkiä! Iltapäivällä lähettiin Saaralle päin Jonin, Kallen ja Ellan kaa. Meillä ei ollu mitään ideaa mitä tehtäis, mutta hyvin se 4 tuntia niiden seurassa kulu;) Tehtiin tortilloja ja oltiin vaan sisällä! Mulla ei oo syyslomaks mitään muuta suunnitelmaa kun että lähdetään Ruotsinlaivalle torstaina tyttöjen kanssa:) Mun ostoslistalla ois ainakin farkut, pipo ja kännykään uudet kuoret. Aion nauttia nyt vaan tästä lomasta ja olla kavereiden kanssa, ilman mitään ihmeempiä!:) Huomiseks ei oo mitään tarkkoja suunnitelmia, haluaisin ainakin mennä ulos kuvaileman, ettei teidän jatkossa tarvi kattella näin huonoja kuvia... 
Mutta öitä ja nauttikaa syyslomasta

2 kommenttia: