10/23/2011

haaste

Säännöt ovat seuraavat
Sinun pitää: 

1. Kiittää haasteen antajaa: kiitos Kiira!
2. Antaa haaste kahdeksalle bloggaajalle: saara, ella ja inga ainakin
     3. Ilmoittaa näille kahdeksalle haasteesta 
4. Kertoa kahdeksan satunnaista asiaa itsestään
 
 1. Jos oon kauan ilman jotakin ihmistä joka on mulle tosi läheinen, niin alan tunteen omantunnontuskia ja mulla on koko ajan outo olo ja ajattelen vaan sitä ihmistä. Nää ihmiset on yleensä sellasia, joita rakastan kaikista eniten.

2. En tykkää ostaa Suomesta vaatteita, mutta pakko sitäkin on tehä.
 3. Vihaan koulua, mutta hoidan hommat kunnolla koska tiiän että mun on pakko olla sielä. Ja haluun hyvän ammatin.

4. En osaa olla ilman konetta yhtä kokonaista päivää, paitsi jos netti ei toimi.
 
5. Ainoo asia mitä  oikeesti pelkään on toisten ihmisten menettäminen. 

6. Mulla on niin monta hetkee, jotka haluaisin kokee uudestaan ja vihaan sitä tunnetta kun elämä kulkee liian nopeesti ohi.
  7. Mulla on tosi outo huumorintaju ja nauran joillekin jutuille, joita muut pitää itsestäänselvyytenä:D

8. Rakastan surullisia elokuvia ja musiikkia, mutta vaan jos oon yksin.
 
 Kuvat: we heart it

2 kommenttia:

  1. voisikko kuvailla niitä sun tukholman ostoksii ja laittaa sieltä jotai kuvia?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi: joo tietenki:) mun kameran akku on vaan loppunut ja laturi on iskällä, joten niissä menee torstaihin asti..

    VastaaPoista