10/20/2011

do you still love me in the morning?

Helouuu! Mun alkuviikko on menny mukavasti: oon ollu vaan kavereiden kaa:) Olin pari edellistä yötä kavereilla yötä, viime yönä Ellalla, jossa tehtiin mulle ja Saaralle kynnet! Niistä tuli tosi kivat, (kiitos Ella<3) toivottavasti vaan ei katkeis nyt... Maanantaina käytiin Elossa Ellan ja Jonin kaa, käytiin Pancho Villassa syömässä muttei me oikeen mitään löydetty. Kävin tänään kampaajalla Rastassa, ja mun hiukset on niiin lyhyen tuntuset että huhuh! Värjättiin myös kotona äidin kanssa tummemmiks, mutta en tiiä että huomaako sitä eroo hirveesti:)

Mutta huomenna Ruotsinlaivalle bilettämäääään kera parhaat ystäväni Saara ja Ella!!!!;) Nähään viimestään sunnuntaina, hyvää loppulomaa!

2 kommenttia:

  1. ihana blogi sulla !! ja oot tosi nätti =) alan todellakin seuraamaan ;D

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista