10/16/2011

cry me a river

LMFAO, David Rush ft. Pitbull & Kevin Ruudolf - Shooting Star (Party rock remix)
Mustat pillifarkut 19,90/Cubus
Sulkakorvikset 7,90/Cubus (nää kyllä meni jo rikkiki:()
Moikka!:) Tänään oli ihan kiva päivä: olin Ideaparkissa (halusin käydä sielä uudessa Cubuksessa), olin vaan kotona ja illalla lähin vielä Ellalle, jossa mentiin sokkomeikkausta ja katottiin telkkuu! Mua ärsyttää tosi paljon ton mun toisen sulkakorviksen kohtalo, kun se meni ekassa käytössä rikki! Mutta muuten tykkäsin siitä Cubuksesta paljon ja vaikutti ihan laadukkailta vaatteilta, vaikka olikin edullisii:) Sielä oli myös joitakin alusvaatteita ja asusteita, kannattaa käydä! Muuta en Ideaparkista löytänykkää, säästän mun rahojani Ruotsiin, jonne lähetään tyttöjen kaa torstaina! Mutta taidan tästä mennä suihkuun ja sitte nukkumaan, hyvää yötä:)

5 kommenttia:

  1. toi cubus on best!!!!!!!! siä ruotsissa oli se ja olin iha aah<<3<3

    VastaaPoista
  2. pinja: nii älä!! sielä oli kaikkee kivaa:)

    VastaaPoista
  3. meettekö te laivalla sinne ruotsiin? jos meette nii siljalla vai vikingillä vai millä ? :D

    VastaaPoista
  4. haastoin sut, mee kattoon mun blogi!:)

    VastaaPoista
  5. Anonyymi: joo, vikingillä:)

    kiira: kiitos, mä meen!:)

    VastaaPoista