9/13/2011

i pray to god everyday, that you keep that smile

 Moikka! Tänään mulla ja Ellalla oli pieni ripsienvärjäysoperaatio:D Sen lisäks katottiin Mtv:tä (Awkward on täyttä rakkautta<3) ja se lakkas mun kynnet! Tossa ylempänä siis mitä siihen tarvii: ton ripsienvärjäyssetin, niitä saa esimerkiks sieltä Kicksistä mistä toi mun omanikin on, ja sen lisäks ois hyvä olla tota Vaseliinia, jotta noi vanulaput pysyy silmien alapuolella. Meille tuli pieni ongelma Ellan kaa, koska me alettiin teippaan niitä kiinni mun ihoon...:D Mutta mitä pienistä!
 Eikö näytäkki ihan geelikynsiltä! Sitä ne ei kylläkään oo, mutta noi on ihanat:) Satuin vaan sotkeen niitä pikkuse...
 Toi oli ihan hirveetä kun mulla oli yläripsien värjäys. Mun piti olla 30 minuuttia silmät kiinni?!?! Se oli täyttä tuskaa, mutta ihan sen arvosta! Alaripset oli taas ihan perus, ne vaan laitettiin noin niinkun tossa ylläolevassa kuvassa ja annettiin vaikuttaa joku 20 minuuttia. Mutta joo, tosta mömmöstä jäi vielä aika paljon että kyllä mä varmaan tuun jatkossakin värjäämään ripset kotona! Tai siis Ellalla, se saa auttaa mua jatkossaki;)
 
Klippoteket kuivasampoo, 5,20/Stockmann
Toivottavasti toi on hyvää, koska oon tarvinnu kuivasampoota tosi kauan sen vanhan loppuneen tilalle!

4 kommenttia:

  1. vooi näytät söpöltä tossa jossa sulla on noi laput silmie allla<3

    VastaaPoista
  2. kannattaa kokeilla refectocil merkkistä tollasta värjäysjuttua, ihan samanlaista ja hintasta. sitä tarttee pitää vaa puolet vähemmän aikaa! :)

    VastaaPoista
  3. Katarina: okei kiitos vinkistä!:)

    VastaaPoista