8/28/2011

kun mikään ei tunnu miltään, kipu korvaa ystävän

Moi! Mua ärsyttää ja samaan aikaan oon tosi ilonen... Ma-pe menee aina ihan älyttömän nopeesti ohi ja viikonlopuks tuntuu olevan tekemistä, joka sitten sekin menee nopeesti ohi. Mut nää pari viikonloppuu tässä on ollu aivan ihania!! Meillä oli la-su turnaus ja oli ihanaa olla Kaupissa aamusta iltapäivään joukkueen kaa ja aaa sielä oli niin ihanaa! Onneks pääsee ens viikonloppuna sitten Kauhajoelle Messucuppii! Jee ootan innolla:)

Eilen me mentiin mun pelin jälkeen vielä Kangasalle mun vanhempien kummintytön ja mun synttäreitä vähän juhlistamaan:) Kävin myös kattoon vähän sen mautoo, saispa pian sen kortin että päästäis ajeleen!:) Sielä popiteltiin pihassa vaan ei viittitty lähtee ilman korttia ajelee...Sain niiltä tommosen Beckhamin hajuveden ja rahaa!

Tänään kun tulin vikasta pelistä niin olin vaan koneella ja kuvasin, ja joskus viiden aikaan aloin tekeen läksyjä. Ja arvatkaapa mitä! Mulla meni niissä 3 tuntia! Oikeesti mitä vittua? Tein jotain hirveetä kasvioo josta en tunnistanu mitään ja pyysin porukoita apuun, sekään ei oikeen auttanu. Sitten aloin kattoon netistä, ilman mitään tulosta ja etin vielä siitä biologian kirjasta ja löysin taas pari lisää. Mutta sitten mää luovutin ja tein vielä matikan läksyt. Oikeesti, haluun että on taas kesäloma... Mää en jaksa!! Mutta hei, positiivisena asiana semmonen että sain uuden lipaston! Jeejee se on kiva:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti