8/23/2011

all day, all night

10 hengen armeijateltta, litroittan Fantaa ja Cokista, hyvää musiikkia, angstausta, pikkunen telkkari teltassa, Jounilakanat, OC:ta, mäkkiruokaa, vaatekriisejä, hieromista, mahtavia lahjoja (!!), tanssimista takapihalla, kebabbia kahelta yöllä, kävelemistä minne sattuu, tankotanssia, liikaa karkkia ja herkkuja, puoliks ulkona nukkumista... Niistä se mun synttäripäivä/yö koostu:) Vuokrattiin siis joku teltta jossa yövyttiin tossa meidän pihalla, ja sielä oli TV!! Oli aivan ihanaa, kiitos kaikille<3

PS. Mun kameran objektiivi on menny TAAS rikki:( Saatte pian videopostausta ja yritän postailla mahdollisimman usein! Siinä korjauksessa menee kyllä aika kauan, mutta ilmottelen sitte:).

11 kommenttia:

  1. ihana postaus! :D

    p.s mist oot ottanu ton sun faviconin? :)

    VastaaPoista
  2. oioioiii ihana postaus!:D :)<3

    VastaaPoista
  3. mulla on ehkä parhaat ilmeet ikinä:D

    VastaaPoista
  4. voi luoja nauroin noille kaikille kuville:D:D:D:D:D<3

    VastaaPoista
  5. maikku: kiitoskiitos! oon ottanut sen we heart it:sta:)

    rospe: kiitoksia rospe<3:)

    ella: oot ehkä maailman paras ikinä<3

    saara: hihi määkin:)!

    VastaaPoista
  6. ollaan parhaitaa ja oon kuumis

    VastaaPoista
  7. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  8. mut mil "nimel" sä oot tota faviconii hakenu, vai oleks sää vaa ottanu jonku ja muuttanu sen esim. 16x16?

    VastaaPoista
  9. oon paras kuvaaja! ainoot 2 kuvaa missä oon on ihan järkyttäviä:D

    VastaaPoista
  10. Maikku: hain sen hakusanalla peace ja se oli tolleen oikeen kokonen:) mun ei tarvinnu muokata sitä kokoo.

    riina: sää oot paras kuvaaja! ja äläs ny:)

    VastaaPoista